27. lipnja 2016.

| FITNESS GUIDE |- guide to your best summer shape

Bum,aaaa koliko je vremena proslo,zar ne?Osjecaj je toliko čudan,biti ovdje ponovno i pisati,ali evo vratila sam se i necete me se moci rjesiti!
Počinjem s novom serijom postova pod nazivom | FITNESS GUIDE | u kojima cu vas upoznati s vjezbama za sve tipove tijela,davati vam gotove vjezbe,raspravljati cemo o prehrani i o namirnicama koje trebamo izbjegavati.Ova serija postova je u sklopu mog novog projekta,a to je da se zajedno znojimo i motiviramo jedni druge ! Ako ste za mozete mi poslati poruku na instagram ( @workout_addicted_girl ) ili  ako imate nekakvih pitanja ili jednostavno zelite pričati,raspoložena sam i za suradnju,ma sto god zelite.

Ovaj projekt trajat ce 4 tjedna tijekom kojih je potrebno paziti na prehranu i vjezbati kako biste se pripremili za ljeto !



Ovaj vodič fokusira se na stomak i noge te guzu najvise,iako ima vjezba i za ruke te prsa.
Raspored glavnih vjezbi tijekom tjedna bi izgledao ovako( ja sam sama nazvala vjezbe haha ).
Ponedjeljak- BALLET ABS
Utorak-BUM&LEGS WORKOUT
Srijeda- OBLIQUES WORKOUT
Četvrtak- INSANE GROW BUTT WORKOUT
Petak- MUFFIN TOP WORKOUT
Subota- INSANE GROW BUTT WORKOUT
Nedjelja-ODMOR 

Ako vam se neka vjezba posebno sviđa i mislite da je najbolja za vas mozete i sami napraviti svoje kombinacije ovo je samo predložak po danima ☺️

Svaki dan osim rest day ( u predlošku nedjelja) trebate napraviti cardio vjezbe.Ja predlažem ujutro, 3 dana radite HIIT,a 3 dana LIIT.

Vjezba za ruke i prsa ima manje te ih trebate odraditi 3 puta tjedno.
No to sve ovisi o vama,mozete si napraviti kombinacije kakve zelite.
Ja cu vjezbe objavljivati po danima,a cardio,ruke i prsa zasebno u jednom postu.
Znaci pod ponedjeljkom cete moci naci BALLET ABS WORKOUT itd. 

Također napisati cu vam i kratki vodič kroz prehranu !




Ako biste podržali i bili voljni sudjelovati u ovome te vas zanima napišite mi u komentarima ili na instagramu da znam da li da pisem vjezbe ili ne.

Xoxo,G.

2 komentara:

  1. Meni je ovakvo nešto potrebno i nadam se da ćeš pisati vježbe. Vjerujem da će se mnogo cura uključiti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobar post, super si osoba, vidi se da ne misliš samo na sebe već dijeliš svoje savjete, vježbe i planove sa svima nama i hvala ti na tome <3 <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Really important for me : please use my code 'VILDANA15' to get 15% off while buying on https://barbasandzacari.com/.
    IF I GET 3 PEOPLE TO BUY WATCHES WITH MY CODE,I'LL GET ONE FOR FREE! Thank you so,so,so much if you use this code or if you share this question on your profile! Ilysm <3

    OdgovoriIzbriši